Återigen är Bravo stolt partner till Melodifestivalturnén! Partnerskapet, som sker för tredje året i rad, har visat sig vara ett strålande samarbete mellan två färgsprakande, glada och familjevänliga varumärken, Bravo och Melodifestivalen.
Bravo inleder årets kampanj med en tredelad strategi. Först och främst lanseras ett mobilspel där fem lyckliga vinnare varje vecka vinner två biljetter var till finalen i Stockholm, vilket totalt ger 20 vinnare. Dessutom kommer en fruktig monter med melloquiz att finnas på plats vid deltävlingarna i Göteborg, Malmö och Stockholm. Här testas stora som små mellofans på sina schlagerkunskaper, med chans till fina priser.
Nytt för i år är att Bravos storsäljare Bravo Apelsin, Bravo Äpple och Bravo Tropisk, får en glamorös och melloinspirerad förpackningsdesign under årets första månader.
-Vi är oerhört glada över att fortsätta vårt partnerskap med Melodifestivalturnén. Bravo och Melodifestivalen delar samma värderingar om glädje, gemenskap och familjevänlighet, vilket gör detta samarbete till en perfekt matchning. Genom att vara en del av denna ikoniska musikhändelse kan vi sprida ännu mer glädje och energi till våra konsumenter, säger Anna Lindholm, Brand Manager för Bravo.
Om Bravo
Bravo är Sveriges mest sålda juice. Nästan vartannat svenskt hushåll handlar Bravo, var tredje juice som lämnar hyllan är en Bravo, och det säljs en Bravo per sekund dygnet runt, året runt. Bravos historia sträcker sig tillbaka till 1973 då varumärket grundades. Det började med apelsinjuice, och därefter följde äppeljuicen i mitten av 70-talet.