Estrella kickar igång sommaren med en fotbollskampanj för vinnarskallar och lansering av årets sommarsnacks, Matchsnacks Cheddar.
När sommarens mästerskap i Schweiz drar igång blir det spännande både på fotbollsplanen och i snackshyllan. I Estrellas fotbollskampanj får du chansen att utmana dig själv i ett helt nytt mobilspel och bli en vinnarskalle på hemmaplan. Samtidigt lanseras nyheten Matchsnacks Cheddar – en tillfällig smak som hyllar det svenska damlandslaget.
Är du en vinnarskalle?
I årets fotbollskampanj ger Estrella det svenska folket chansen att bli lika stora vinnarskallar som spelarna i damlandslaget. I ett nytt mobilspel från Estrella kan du testa hur mycket av en vinnarskalle du är och vinna extra stora snackspriser.
– Fotboll har en unik förmåga att förena människor och blir nästan som en modern lägereld – något vi samlas kring, pratar om, gläds åt och framförallt så hejar vi tillsammans! Vinnarskallen i oss väcks till liv. Vi vill med vår kampanj aktivera Sveriges vinnarskallar, oavsett om du spelar för segern på planen eller hejar på från soffan säger Catharina Arnbert, Brand Manager på Estella.
Snacksnyhet lagom till fotbolls-EM
Fotbollsfesten flyttar även in i snackshyllan med Estrellas nyhet Matchsnacks Cheddar som är på tillfälligt besök. Matchsnacks Cheddar är spröda Sombreros men en härlig smak av cheddarost. Det är en frasig stämningshöjare som passar perfekt till sommarens alla fotbollsmatcher.