Nyheter

Ey’Bro lanserar ny sommarkollektion – en hyllning till kontorshjältarna

Ey’Bro presenterar nu årets sommarkollektion med kampanjen Office’Bro – en modemedveten blinkning till livet bakom skrivbordet. Kampanjen frontas av Åbro Bryggeris egna medarbetare och hyllar kontorsvardagen med glimten i ögat. Kollektionen släpps den 23 maj kl. 10.00 på abroshoppen.se.

Efter tidigare kampanjer som lyft allt från produktion till pensionärer riktar Åbroshoppen nu blicken mot kontoret. Office’Bro är en kärleksfull hyllning till människorna bakom mejlen, mötena och miniräknarna – kontorshjältarna som får vardagen bakom bryggeriets kulisser att snurra.

Glimten i ögat

Det är otroligt roligt att se hur Ey’Bros kollektioner fortsätter vara så populära och efterfrågade år efter år. Med Office’Bro ville vi skapa en kampanj som med glimten i ögat speglar det vardagliga kontorskaoset. Den här gången har vi fokuserat på avdelningarna ekonomi, HR, marknad och innesälj, och gått all in med överdrivna miljöer och uttryck för att lyfta fram det unika i varje roll, säger Linn Wanderoy, Varumärkeschef på Åbro Bryggeri.

I kampanjen medverkar Björn Ainemo, ekonomichef på Åbro Bryggeri, tillsammans med Cecilia Einarsson från HR, Emmy Bjerkert från innesälj och Robin Bronow från marknadsavdelningen.

Egna medarbetare som modeller

Sedan vi började lyfta fram våra egna medarbetare som modeller i Åbroshoppens kampanjer har lanseringarna fått en helt ny innebörd. Det handlar inte längre bara om att visa upp vår merch, utan om att berätta en historia – om stoltheten över vilka vi är och att vi gör det här tillsammans, fortsätter Linn Wanderoy.

Kollektionen innehåller ett linne-set, hoodie, t-shirt, bucket hat, badbyxor, tofflor, sportglasögon, handduk och strumpor. Flera av produkterna har fått ny design och förbättrade materialval, men behåller fortfarande det lekfulla uttryck som kännetecknar varumärket Ey’Bro.

Office’Bro lanseras den 23 maj kl. 10.00 på abroshoppen.se.